Floor

zondag 30 mei 2010

Watertuin

Een willekeurige start van een wandeling door de watertuin.



































Veel kikkergezang en vogelgekwetter en watergeluiden.








Heb niet zoveel toe te voegen, de foto's spreken voor zich.










Een genoegen om hier te wandelen.




























































Ogham (Oud-iers: ogam, soms ook, naar de eerste drie letters:
beth luis nion.) is een alfabet dat in de 5e en 6e eeuw gebruikt voor primitief-ierse en soms Brytonische of Pictische inscripties op stenen en komt daarnaast in enkele Oudierse manuscripten voor (hoewel deze teksten zelf in het latijnse alfabet geschreven zijn.
Bron: Wikipedia
























































Dit is vooralsnog het laatste deel van de reportage over de Hortus.
De reden dat ik dit heb gedaan is omdat ik weet dat er plannen zijn om de Hortus op te doeken omdat het niet rendabel zou zijn.
Ik wil de aandacht vestigen op dit prachtige gebied en zo proberen meer publiek te trekken.
De gemeente Haren wil gaan bouwen op deze grond en dat zou meer opleveren voor de gemeente.
Ik vind dat dat niet kan, zoiets moois opgeven voor huízen!!
Nou wie weet helpt mijn logje over de Hortus een beetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten