Floor

donderdag 6 mei 2010

katers

Pluis en Frits in de bocht!!


Lekker kroelen en trappen met een oude sjaal



Dit mooi zitten op tafel is vooral en voornamelijk zitten wachten op eten.



Totdat vrouwtje zich geroepen voelt, na al die priemende, starende blikken en zwijgend gezit op tafel,
eindelijk een blik open te trekken.
(Foto's van etende katers volgen nog wel een keertje! )

En es een keertje afzonderlijk van elkaar, want echt, die zijn niet bijelkaar weg-te-slaan!
1-eiïge tweelingkaters, ofzoiets!


2 opmerkingen:

  1. Hallo Anakien! Wat leuk dat je mijn blogje gevonden hebt! En ik nu dus ook de jouwe...leuk hoor, die twee katers! Hier hebben we geen katten (snik, ik ben de enige die ze leuk vindt) of honden, maar vogeltjes als alternatief (tja, ik moet toch íets te verzorgen hebben...). Overigens, heb je het blog van Franca (www.hetkeukenraam.blogspot.com) al gelezen? Zij zit in de kraamzorg, en heeft ook veel lol met zuinig en 'eco'leven.
    Groetjes uut drente, Mama lieveheersbeestje. (toch leuk als er meer bloggers zijn uit het noorden nietwaar?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, lieveheersbeestje! jij komt uit Drenthe!
    Volgens mij zijn er véél noordelijke bloggers.
    Fijn dat je ook een reactie hebt geplaatst.
    Ik moet nog wel gaan uitvinden hoe het soms werkt!
    Ben een erge beginneling in het bloggen, maar al doende leert men nietwaar?
    Ik zal Franca,s blog even opzoeken, dank voor de tip. groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen