Floor

zaterdag 15 mei 2010

update moord in Ezinge

Ha, heb de dader te pakken in een nauwkeurig shotje!


Er is duidelijk te zien dat het om een grijswit geklede kater gaat.
Niet vermoedend dat ik hem op de gevoelige plaat heb vastgeled.



Dit is een foto waarin duidelijk is te zien hoe de dader bezig is om verdere snode plannetjes uit te voeren.
Zullen we maar zeggen; een heterdaadje, zoals Mamamuis zo mooi kan verwoorden!!
Na al deze commotie is de dader overgedragen aan de betreffende instanties en konden de bewoners van Ezinge weer opgelucht ademhalen.
De dader is gepakt!
Men zal hier nog lang over napraten!!

8 opmerkingen:

  1. He, gelukkig.
    Wel een hele snelle actie, daar ter plekke.
    Gaat hij nou voor jaren de bak in, of mag hij na een bedenktijd weer verder met het ver- moorden van...
    Ben benieuwd.
    Toch wel spannend voor een mooi dorp als Ezinge.
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anakien ;leuk je weer te ontmoeten op mijn log en ik geef je meteen een hint.
    Hexagonnen dat zijn 6 kantige kartonnetjes waar je stof om heen doet.
    Op mijn site zie je een link , met 3 bloemen tjes aan de linkerkant boven aan .
    Pops is een Quilt die kan je al zien bij www.quiltingjeannet.blogspot.com zij is al bijna klaar en ik ga net beginnen en ik heb het 50% verkleind .
    Ik hoop dat ik het goed heb uit gelegd groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, Waddenhout, ik ben bang dat um dat niet af te leren is dus wel eens meer zal voorkomen en aangezien hier veel muisjes; lees slachtoffertjes wonen!

    Há, Yvonne, dankje voor de goede uitleg, het is mijn onwetendheid, maar ik ben erg geinteresseerd!
    Vriendin van me is ook een quilter/quiltster!?
    Heeft ook al zulke mooie dekens e.d. gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's van de op heter daad.... Een leuke nieuwe {blog}week! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk dat je een blog hebt! Kan ik je online volgen! Jij hebt ook een schurk van een kat zeg... Fijne eigenwijze drol hihi! We luv eigenwijze drollen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei! Wat een engerd...haha! Heb je al dode muizen in huis gevonden? Ik had een collega die altijd heerlijke dode muizen kreeg aangeboden van haar kat...ze vond zelfs muizen-mummies op de zolder in haar schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Lot! ja ben toch bezweken voor de charmes van een blog en idd het is zo leuk om een ieder op deze manier te volgen en de foto's te zien!
    Fijn dat je me gaat volgen, ik heb er al 6!!
    Ben regelmatig allerlei blogs aan het doorneuzen, zo leuk als je bekenden tegenkomt!




    Lieveheersbeestje!, je wil niet wéten hoeveel muizen, dood en levend ik al cadeau heb gehad, zo van kijk es?? wat ik voor lekkers voor je mee breng?? mag je helemaal alleen opeten!
    En soms s'morgens hè? slaapdronken naar de wc strompelen en op een galblaasje gaan staan met je blote voeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Saskia,
    leuk dat je iets hebt gemeld op mijn blog,
    groetjes Anakien

    BeantwoordenVerwijderen