Floor

zaterdag 15 mei 2010

moord in Ezinge


Onze verslaggever ter plaatse:
Toen ik aan de plek des onheils kwam, heb ik nog een foto van de dader kunnen maken, helaas draaide hij nét zijn hoofd om, dus een duidelijke herkenning zit er niet in!







Dit is zijn vermoedelijke slachtoffer, een onschuldige muis, die nét zo genoot van de zonnestraaltjes en daarbij wat overmoedig werd in het weitje, tussen de paardebloemen.
Zie bewijsstuk A: het grassprietje.





Helaas, na wat reanimeringsacties van mijn kant, is het muisje toch heengegaan
Hopenlijk krijgen we binnenkort een duidelijker signalement van de dader.
To zover deze verslaggeving van onze correspondent in Ezinge!

1 opmerking:

  1. Hallo!
    Leuk dat je zovaak bij mijn blog langskomt...
    Maaruh....Jij woont ook niet verkeerd zeg!!!
    Wat ik zo zie ook erg mooi en rustig.Mooie grote tuin.De boerderij heb ik nog niet zo goed gezien, maar ik zal even wat berichten doorlezen...Ben gek op boerdrijen; vooral in oude staat...
    Tja en die poezen blijven toch rovers...hoe lief ze ook kopjes geven.
    groetjes van Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen