Floor

zondag 11 april 2010

uitstapje


Vanmiddag nog even met de camper op stap geweest, naar Lauwersoog.
Sinds een tijd hebben we een oldtimer-camper.
Er was steeds wel iets aan de hand met die camper, maar nu heb ik wel een beetje het gevoel dat ik me er wel aan kan toevertrouwen.
Niet zo mooi weer, beetje frisjes maar dikke jas aan, sjaal om, hond mee en banjeren door het cultuurbos, wat Lauwersoog toch wel is.
Geen mystieke sfeer, zoals dat in oude bossen kan hangen, nee, eigenlijk een bos van niks dus!
Maar voor de hond veel te snuffelen, veel soortgenoten-geurtjes.
Er waren ook veel van onze soort, die zie je ook overal, hè?
Je kan niet ergens zijn of je ziet er wel een paar!
Zucht! Het is in Nederland ook lastig om ze níet tegen te komen, moet je maar naar Canada gaan emigreren. Tja.

Hebben nog een visje gevangen daar ergens en in de camper genuttigd, wel genoeglijk hoor, met uitzicht op het meer en de meerkoetjes.
Het waasje van groen van de bomen is steeds beter te zien, fijn, bijna alles weer groen en kleurig!

2 opmerkingen:

  1. hé, durft thondje nu in de auto? Je kunt haar gerust meenemen hoor als je komt. Ennuh.. ja super leuk visje eten in de camper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, mamamuis, ik moet nog even leren om wel even te reageren als iemand iets schrijft op mijn blog.
    Ja, het hondje durft nu in de auto en zeker de volgende keer als ik de emmer kom brengen, neem ik haar mee.

    BeantwoordenVerwijderen