Floor

zondag 11 april 2010

Begin


Voor alles is altijd een eerste keer, zo ook voor mijn start met een eigen weblog.

Het stoeien met woorden heeft me van vroeger af aan wel geboeid. Ben derhalve ook een boekenwurm.

Mijns inziens kun je (bijna) alles met woorden bereiken, mits je de juiste vind!

Ja, dat is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan, zal men mij weerspreken, in sommige gevallen zeg je nét iets verkeerd en heb je de poppen aan het dansen in plaats van datgene wat je wil bereiken.

Maar hoe dan ook, dit is mijn blog en vanaf nu wil ik documenteren wat ik zoal meemaak in mijn werkzaamheden en in het dagelijkse leven.

Mijn vaste werk bestaat uit het geven van zorg in een thuiszorg organisatie als ziekenverzorgende.

Daarnaast ben ik erg actief in de ondernemingsraad en van daaruit hebben zich wegen voor mij geopend richting consulentschap (weet niet of dit een goed woord is) bij de vakbond.

En ook sinds kort een bestuursfunctie in een landelijk platform van ondernemingsraden uit de zorg in de breedste zin van het woord.
Iets geheel anders; de foto toont een ridderspoor in volle glorie, het is maar dat je het weet!
Wel van vorig jaar maar het zegt wel iets van wat er weer komen gaat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten