Floor

dinsdag 27 april 2010

ouwe vetplant




In dezelfde trant als het voorgaande berichtje wil ik een fotootje laten zien van een vetplant.
Ooit in een grijs thuiszorg verleden van een oude dame gekregen.
Hij is stakig en stijf.(de vetplant dan hè?)
Niet op een vensterbankje te pláátsen, want er zit inmiddels een megapot omheen.
Dus die ouwe moet op een bijzettafeltje, want anders komen z'n staken in de knel.
Maar ooooh... nog NOOIT heeft ie zo mooi gebloeit dan een week of wat geleden.
Of dat nou komt doordat ik hem vorig zomer steeds in de kas heb gehad??
Zal wel, want er kwamen overrompelend veel bloemen aan.
Dus dat wel even vereeuwigd.

2 opmerkingen:

  1. Hallo, via Mama Muis kom ik bij jou terecht!

    Leuke blog! En het gaat over van alles en nog wat,dat is mooi! Daar hou ik ook wel van.
    Ik zal een link plaatsen op mijn vanallesennogwatblog...GREIJNTJES...

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wat leuk dat je reageert Thea.
    Ja, ben nét begonnen met bloggen.
    En idd van plan om er ook van alles en nog wat op te zetten, verlucht met foto,s van tuin, dieren, enz. enz.

    BeantwoordenVerwijderen